مجموعه تولیدی و صنعتی آذر موتور از سال 1360 در زمینه کوپله، واردات، فروش انواع موتور برق و دیزل ژنراتور فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن کوپله کاری شخصی در فضایی به وسعت 1000 متر مربع در داخل شهر ، تولیدات خود را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه می دهد.

دیزل ژنراتور 16 کیلو وات 20 کاوا


دیزل ژنراتور 16 کیلو وات 20 کاوا

دیزل ژنراتور 16 کیلو وات 20 کاوا که دارای ژنراتور مکالته ایتالیا مدل ECO28-1L/4 سه فاز،بدون جاروبک، 1500 RPM است. ژنراتور مکالته ایتالیا مدل ECO28-1L/4 دارای مکانیک استاندارد،شاسی مکانیکی جوش داده شده با آویز و قطع کننده مدار قدرت می باشد.و دیزل پرکینز انگلستان مدل 404C-22G از آخرین نسل و پیشرفته ترین دیزل های می باشد که دارا بودن حداقل حجم و مصرف سوخت و حداکثر قدرت در ساخت آنها طراحی شده است.

عملیات کوپله کردن در ایران به صورت حرفه ای در بعضی از کارگاهای تخصصی کوپله کاری انجام می شود.موسسه تولیدی و صنعتی آذر موتور با توجه به داشتن متخصصان حرفه ای در این امر توانسته است بهترین کوپله های دیزل ژنراتور را در ایران ارائه دهد.

عملیات کوپله کاری با توجه به درخواست مشتری با انواع موتور دیزل و انواع ژنراتور انجام می شود.کوپله با استفاده از ورق خم شده فولادی، باک سوخت، باطری، صداگیر، لرزه گیر، شاسی، و ….. ساخته می شود.تابلو برق های دیزل ژنراتورها با توجه به نیاز مشتری به صورت امرجنسی یا دستی طراحی می شود.

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 118

دفتر فروش :تهران، خیابان سعدی جنوبی، جنب بانک کارآفرین، پلاک: 327

بهترین قیمت ها رو از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما